Translate

2.12.15

Cerul meu


Acesta este cerul pe care-l admir zilnic minim.opt ore. 
Cerul meu ma face sa visez cand nimic nu pare a avea sens.
Cerul meu se joaca cu culorile asemeni unui pictor zapacit.
Cerul meu naste nori de nebanuite forme si texturi. Cateodata naste si cate un pescarus mare si galagios ce-si.cauta prietenii.
Alta data, cerul meu se joaca de-a stolurile, de-a marea si de-a muntii, sau de-a vantul, sau de-a stropii, sau de-a stelutele.
Cerul meu e ba copilaros, ba mofturos, ba luminos, ba crunt de intunecat. 
E tare ciudat cerul acesta. Doar e al meu... 



4 comentarii:

  1. 8 ore zilnic ? Dili, tu esti astronom si nu ne spui :D ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Hai, spune ca nu ne suparam. Esti in prima misiune catre Marte si bagi postari de pe naveta spatiala :) ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. m-ai prins, nu sunt departe, ma invart in jurul vostru, uite http://www.ustream.tv/channel/live-iss-stream :-))

      Ștergere